20091011

SUN

4 則留言:

Rxaana 提到...

我也想要在link里面= =

匿名 提到...

I should notify my friend about it.

匿名 提到...

我没有醉
你会相信我吗
还是你讨厌我吗
有一个梦我从来没有提起过
那是我第三次梦见你
那次是我第一次醒来后有点认真
尽管如此我还是没有想太多
也许我才是最不了解自己的人
我以为我很了解自己
你可能也一样吧
我从没想过我会成为那些歌词里的人
这实在是出乎我的意料
我给自己找出了很多借口这不是爱
也不是喜欢
这什么都不是
但身体不会骗人

匿名 提到...

Have you ever considered about including a little
bit more than just your articles? I mean, what you say is important and all.
However think of if you added some great graphics or videos to
give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this blog could
definitely be one of the very best in its niche. Fantastic blog!


Feel free to visit my weblog; Buy A Car
Stop by my homepage - buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car